令人又愛又恨的布料 - Lace「喱士」

令人又愛又恨的布料 - Lace「喱士」

Lace「喱士」可算是令人又愛又恨的布料,一方面可以令女生女人味滿瀉,嫵媚優雅,仙氣不凡,另一方面它可以令女生變得庸俗所以要懂得巧妙地配襯Lace是很重要,立即示範 3 Lace Style,打造不同時尚Lace造型:

1. 氣質與仙氣的打扮~

透視雪紡Lace恤衫或外套,配襯同色系Top,加上織花Lace長裙,立刻令女生散發出氣質與仙氣,透出的膚色更有輕盈感。跟心儀的男生約會時這樣穿,男生肯定會心心眼! 

氣質與仙氣的打扮氣質與仙氣的打扮

 

2. 知性的日系感覺~

白色通花Lace衫襯卡其色下身,令造型更有日系感覺,不論以卡其裙或卡其長褲作配搭,能散發著斯文知性的風格,同時也特顯隨性甜美一面。

知性的日系知性的日系知性的日系

     

3. 溫柔優雅的上班服飾~

上班服中加入Lace元素,可以選擇深色Lace ,溫柔優雅之餘又帶點女人獨有的魅力,增添時尚氣息。另外,以穿搭輕薄的長外套,去增強造型的層次感,展現當代女生的時裝觸角。


溫柔優雅的上班溫柔優雅的上班

 

Lace「喱士」是歷久不衰的單品,百搭易襯,又能輕鬆展現溫柔、浪漫、甜美、時尚的感覺,而且春夏秋冬也適合穿著,妳怎能不入手一兩件配襯呢?

minipops hk
微胖肉肉女顯瘦穿搭術!

微胖肉肉女顯瘦穿搭術!

唔太OVERoversize、攝衫、小細節轉移視覺是關鍵、幫妳着得苗條!

 

妳係咪好羨慕街上女仔睇起黎身形比例好好,一個比一個苗條呢?唔好再只會羨慕人地啦!等我依家過你幾招「顯瘦穿搭」幫妳化身苗條仙女,以後在街度實俾人眼昅昅、心心眼,心動的妳就邊睇邊將秘技都記低啦!

 

 

1. 唔太OVERoversize

成日聽人講着得貼身先顯瘦,咁係因為人地本身真係瘦啫!想要營造顯瘦的視覺效果,就快快將衣櫃入面FIT身衫通通換左佢啦,選擇小跌膊款TEE或上身TOP唔單止IT又能將手臂的肉肉完美隱藏!上身TOP最好選擇剛剛遮住小腹長度,太長遮到盆骨都唔得,咁樣視覺會啱啱停留係屁股最寬地方,要注意OVERSIZE之餘Size都要剛剛好先得架

 2. 攝衫是關鍵

就算妳啱啱肥正係肚腩度,但妳一定仲係有腰!好多女孩都誤會左,其實真正的腰係最後一條肋骨下方的凹陷處,可以利用高腰的下身製造出更明顯的腰線,亦可以將上身TOP攝入褲內,記得唔好攝得太緊,稍微將衫拉出小小,就會有好看的腰線啦!同樣道理製造出曲線,自然就唔會顯肥啦~

 3.小設計細節轉移視覺

利用服裝上的小細節都能夠視覺轉移焦點,例如好多褲或裙下擺都會做小開衩細節設計,除左可以顯腿長之外,亦是利用開衩將腿細的地方露出來。或者選擇可以露鎖骨的上身TOP等等,重點係邊處瘦就露邊度,邊處肥就遮邊度,等我地可以小露性感又唔會顯得成個人都係肉,大家係買衫時就要選擇有心機小設計款式啦! 

minipops hk